Bij de 26-jarige Brit Will Armstong, een student uit de Engelse plaats Cheltenham, viel na een nacht stappen een flinke kater op de deurmat. Ter waarde van ruim 5.000 pond.
Het ging om een brief van een filiaal van Flight Centre, een keten van reisbureaus. Die meldde dat Will een rekening van 5.289,87 pond (5.905 euro) diende te voldoen voor een first class-vlucht naar de tropische Malediven. Bijgesloten in de brief was zijn vluchtschema voor een luxueus ticket met Etihad.
Even dacht Will dat hij in zijn dronken staat het reisbureau was binnen gevallen en in een impuls een peperdure vlucht had gekocht.
Op Twitter meldde Will:
so I was pretty drunk the other night and I lost my ID, then this turns up today… pic.twitter.com/TX0CHttfnT
— WILL (@willarmstrong__) November 7, 2017
Maar niets bleek minder waar. Het was juist een uitgebreide grap. De medewerker van Flight Centre maakte de ludieke brief om Wills rijbewijs aan hem te retourneren. Hij had de ID-kaart verloren in de buurt van het reisbureau.
Aan het eind van de brief staat te lezen:
"We're just kidding. We’ve found you're driving licence (enclosed) outside our shop and thought you might need it! Just make sure you consider us for your next holiday."
De student ging uiteraard even langs bij het reisbureau om Steve, de medewerker die zijn rijbewijs terugvond, te bedanken.
here's the man himself, thank you Steve! pic.twitter.com/D0ctqiSXlY
— WILL (@willarmstrong__) November 8, 2017
Een woordvoerder van de wereldwijde Flight Centre-keten toonde zich enthousiast tegenover de Daily Mail: "We zijn blij om te zien dat het toegewijde team van Flight Centre in Cheltenham erin slaagde om William weer te herenigen met zijn rijbewijs en hopen dat hij de winkel nog eens zal bezoeken."